Jeg bestilte en reservedel til vores lampe, som vi synes er helt fantastisk, fordi den ikke virkede så godt mere. bestillingen tog mere end tre måneder, og vi blev ved med at få en mail om, at leveringsdatoen ville blive udskudt.
Så kom den endelig og ingen installationsbeskrivelse, jeg kunne ikke installere den før i dag. virkelig for dårligt, men sådan en dyr lampe gør du ikke det på den off chance.
Svar light11.de: Kære kunde, tak for din anmeldelse. Vores kundeservice vil med glæde hjælpe dig med at løse problemet.Ich habe für unsere Lampe die wir einfach fantastisch finden ein Ersatzteil bestellt,da sie nicht mehr so gut funktionierte.Die Bestellung hat mehr als drei Monate gedauert ,immer wieder kam eine Email das sich das Lieferdatum verzögert.
Dann kam es endlich und keine Einbaubeschreibung dabei ,ich konnte es bis heute nicht einbauen.echt schade aber so einer teuren Lampe macht man es nicht auf gut Glück.
Antwort light11.de: Sehr geehrte Kundin, vielen Dank für Ihre Bewertung. Unser Kundenservice steht Ihnen hier gerne zu Ihrer Verfügung und ich gerne bei der Lösung des Problems behilflich.
Var denne anmeldelse til hjælp for dig?
Originalsprog: Tysk, oversat af light11
Vi bruger cookies
Vi bruger cookies og blandt andet Google Analytics på vores hjemmeside. Nogle af dem er essentielle, mens andre hjælper os med at forbedre siden og din oplevelse.